مینویسم برای توِ از دست رفتهکه هرکجای جهانی، بازگرد ..مینویسم که بخوانی و بدانی،جهانم خالی از هر موجودیست،زمانی که تورا ندارم ..مینویسم به جبران تمام روزها و شب هایی که داشتمت ولی حواسم پرت روزمرگی هایم بود مینویسم دوستت دارم برای توی از دست رفته، که بخوانی و بازگردیجهانِ کوچک من،کجای جهانى که هرچه جستجو میکنم،چشمانم تورا نمیبینند ..میگویم بازگرد و پژواک صدایم جهان را پر کرده است، ولی اثری از تو نیست ..من تو را در همه ى عالم میجویم و در انتها باز هم به هیچ میرسم مینویسم که به گوش تُ برسد مینویسم که شايد کسی برایت بخواندَشمینویسم خوبم که به رسم گذشته دلت شورم را نزند ..ولی تو بدان که سرگردان و دلگیرمدلگیر از تمام روز ها و شب هایی که میگذرند و نبودنت را طولانی تر میکنندمیگویم دلتنگم ولی تو بخوان ،نبودنت مرا شکسته است ..من میگویم خسته ام ولی تو بخوان، دلم آغوش میخواهد،به امنيتِ تنِ تو ..جهانِ کوچکِ من؛بازمیگردانمت به آغوشی که وطن توست،و میبوسمت به جبران تمام لحظاتی که نبودى ..جای جای این کره ی خاکی را ،برای تو که جهان کوچک منی زیر پا میگذارم . ..." خلوتگاه من "......
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1400 ساعت: 14:13